En Lumisa com a Comercialitzadora d'energia, centrem la nostra activitat en la compra d'energia en el mercat elèctric. Les línies de distribució i manteniment de l'electricitat són propietat de les Empreses distribuïdores.
Qualsevol incidència en el subministrament serà responsabilitat de l'empresa distribuïdora. Les empreses distribuïdores disposen de telèfons d'atenció al client per al cas d'avaries on pots contactar per a solucionar qualsevol problema relacionat amb el subministrament elèctric.
Si tens una avaria en el teu punt de subministrament, et facilitem els telèfons d'assistència tècnica de les distribuïdores. Si la teva distribuïdora no figura aquí, ho trobaràs en l'apartat de 'Avaries' de la teva factura.
Telèfon d'avaries 900 171 171
Telèfon d'avaries 900 333 999
Telèfon d'avaries 900 907 001
Telèfon d'avaries 900 101 051
Recorda que abans de realitzar una reclamació, pots consultar els dubtes més freqüents sobre els teus contractes i ajudar-te de manera més fàcil i ràpida.
Si no has rebut la teva factura, pots unir-te a Lumisa registrant-te en l'Àrea Client, on podràs visualitzar totes les teves factures ja emeses i descarregar-te-les quan desitgis. Existeixen diverses raons per les quals no hagis rebut la teva factura. Una d'elles és que la factura fins i tot no hagi estat emesa. Si, per contra, ha estat emesa:
Probablement la teva lectura és estimada, ja que no s'ha pogut accedir al teu comptador. Per a regularitzar la lectura, serà necessari que ens facilitis la lectura telefonant-nos al 900 811 473 o a través del correu electrònic atcliente@lumisa.es, indicándonos también su número CUPS.
Si tens dubtes sobre algun concepte de la teva factura, tenim un artículo en el blog on te l'expliquem detalladament.
Mitjançant finestreta bancària o transferència, el pagament d'una factura no es fa efectiu fins que passen 3 dies laborables.
Si tens contractada la tarifa 3.0A, és possible que la potència facturada i la contractada no coincideixin. Es poden donar tres supòsits, en funció de la potència màxima demandada respecte a la contractada:
Les despeses bancàries generades per la devolució de qualsevol rebut són suportats pel Client en la seva següent factura
L'impagament de qualsevol factura reportarà interessos de demora, així com despeses de gestió administrativa generats per la posterior reclamació al Client del deute impagat corresponent a un import de trenta-cinc euros (35€), segons el que s'estableix per a això en la llei de lluita contra la morositat Llei 3/2004 de 29 de desembre. A més, en el supòsit de produir-se dos o més devolucions consecutives o alternes per impagament de les factures, s'enviarà la factura a l'adreça facilitada pel Client per al seu pagament en qualsevol de les entitats que es facilitin per part de LUMISA traslladant-se al client al Client les despeses bancàries ocasionades per la devolució d'aquesta. Pots consultar l'apartat 6.5 de les Condicions Generals.
Els clients de Lumisa Energies, S.L. també podran realitzar una reclamació a través del correu d'Atenció al client atcliente@lumisa.es o Trucant al telèfon gratuït 900 811 473.
La normativa de protecció de dades permet que puguis exercir davant el responsable del tractament els teus drets d'accés, rectificació, oposició, supressió (“dret a l'oblit”), limitació del tractament, portabilitat i de no ser objecte de decisions individualitzades.
Tens el dret de dirigir-te al responsable del fitxer amb la finalitat de sol·licitar-li la següent informació:
Podràs sol·licitar al responsable del fitxer que rectifiqui les teves dades.A més, podràs sol·licitar que es cancel·lin les teves dades personals.
Podràs oposar-te al fet que un tercer utilitzi les teves dades de caràcter personal llaura qualsevol tractament.
Podràs sol·licitar en un únic document totes les dades que s'han recollit sobre ell.
Podràs sol·licitar que les teves dades només siguin utilitzats amb determinats fins.
Podràs sol·licitar la no recepció de comunicacions comercials.
Pots exercitar els teus drets a través del nostre formulari, sol·licitant l'Accés, Rectificació, Cancel·lació, Oposició, Client Robinson, Supressió, Portabilitat de les dades i Limitació al tractament.
Tota reclamació rebuda és registrada en els nostres sistemes informàtics i el client pot requerir informació sobre la mateixa en qualsevol dels canals indicats. COMPANYIA LUMISA ENERGIES, S.L. es compromet a contestar tota reclamació en el termini més breu possible, que no serà superior a un mes des de la data de recepció de la mateixa en el nostre centre d'atenció de reclamacions. Aquesta contestació té per objecte informar el client de les accions que s'han pres o es realitzaran per a solucionar la incidència objecte de la reclamació. La contestació no implica necessàriament la solució de la incidència, ja que en moltes ocasions pot requerir accions en les quals el temps superi el fixat per a la contestació.
© Lumisa 2020 | Avís Legal | Política de Cookies | Política de Privacitat | Condicions Generals | Política de Preus
Resol els teus dubtes a través del nostre canal d'atenció al client.
O si ho prefereixes, telefona'ns al nostre telefono d'atenció al client totalment gratuït