Necessites ajuda?

Tens una avaria?

En Lumisa com a Comercialitzadora d'energia, centrem la nostra activitat en la compra d'energia en el mercat elèctric. Les línies de distribució i manteniment de l'electricitat són propietat de les Empreses distribuïdores.

Qualsevol incidència en el subministrament serà responsabilitat de l'empresa distribuïdora. Les empreses distribuïdores disposen de telèfons d'atenció al client per al cas d'avaries on pots contactar per a solucionar qualsevol problema relacionat amb el subministrament elèctric.

Si tens una avaria en el teu punt de subministrament, et facilitem els telèfons d'assistència tècnica de les distribuïdores. Si la teva distribuïdora no figura aquí, ho trobaràs en l'apartat de 'Avaries' de la teva factura.

Mapa distribuidoras
Telèfon d'avaries
Andalucía, Extremadura, Castilla La Mancha 900 850 840
Aragón, Castilla y León, Navarra 900 848 900
Cataluña 800 760 706
Islas Baleares 900 849 900
Islas Canarias 900 855 885

Telèfon d'avaries 900 171 171

Telèfon d'avaries 900 333 999

Telèfon d'avaries 900 907 001

Telèfon d'avaries 900 101 051

Tens alguna incidència?

Recorda que abans de realitzar una reclamació, pots consultar els dubtes més freqüents sobre els teus contractes i ajudar-te de manera més fàcil i ràpida.

Si no has rebut la teva factura, pots unir-te a Lumisa registrant-te en l'Àrea Client, on podràs visualitzar totes les teves factures ja emeses i descarregar-te-les quan desitgis. Existeixen diverses raons per les quals no hagis rebut la teva factura. Una d'elles és que la factura fins i tot no hagi estat emesa. Si, per contra, ha estat emesa:

  • Factura digital: si tens activat el servei d'enviament per correu electrònic, és possible que es trobi en l'apartat de correu no desitjat. També pots comprovar en la teva Àrea Client que l'adreça d'email on t'estem enviant la factura és la correcta.
  • Adreça postal errònia: comprova que la direcció facilitada és correcta i completa.
  • El contracte no està actiu: només s'emeten factures de contractes actius.

Probablement la teva lectura és estimada, ja que no s'ha pogut accedir al teu comptador. Per a regularitzar la lectura, serà necessari que ens facilitis la lectura telefonant-nos al 900 811 473 o a través del correu electrònic atcliente@lumisa.es, indicándonos también su número CUPS.

  • Consum excessiu a causa d'un pic estacional (aire condicionat, calefacció…)
  • Lectura estimada
  • Diversos mesos facturats alhora
  • Descompte no aplicat
  • Penalització per excés de potència en el cas dels clients amb tarifa 3.0A

Si tens dubtes sobre algun concepte de la teva factura, tenim un artículo en el blog on te l'expliquem detalladament.

Mitjançant finestreta bancària o transferència, el pagament d'una factura no es fa efectiu fins que passen 3 dies laborables.

Si tens contractada la tarifa 3.0A, és possible que la potència facturada i la contractada no coincideixin. Es poden donar tres supòsits, en funció de la potència màxima demandada respecte a la contractada:

  • Inferior al 85%: Si la potència màxima demandada en el període a facturar fos inferior al 85% de la potència contractada, la potència a facturar serà igual al 85% de la citada potència contractada.
  • Entre el 85 i el 105%: Si la potència màxima demandada, registrada en el període de facturació, estigués dins del 85 al 105% respecte a la contractada, aquesta potència registrada serà la potència a facturar. Es facturarà la potència màxima que s'hagi demandat, exactament la que reflecteixi el maxímetre.
  • Superior al 105%: Si la potència màxima demandada, registrada en el període de facturació, fos superior al 105% de la potència contractada, la potència a facturar en el període considerat serà igual al valor registrat més el doble de la diferència entre el valor registrat i el valor corresponent al 105% de la potència contractada.

Les despeses bancàries generades per la devolució de qualsevol rebut són suportats pel Client en la seva següent factura

L'impagament de qualsevol factura reportarà interessos de demora, així com despeses de gestió administrativa generats per la posterior reclamació al Client del deute impagat corresponent a un import de trenta-cinc euros (35€), segons el que s'estableix per a això en la llei de lluita contra la morositat Llei 3/2004 de 29 de desembre. A més, en el supòsit de produir-se dos o més devolucions consecutives o alternes per impagament de les factures, s'enviarà la factura a l'adreça facilitada pel Client per al seu pagament en qualsevol de les entitats que es facilitin per part de LUMISA traslladant-se al client al Client les despeses bancàries ocasionades per la devolució d'aquesta. Pots consultar l'apartat 6.5 de les Condicions Generals.

No has trobat una solució?

Envia'ns una reclamació a través del nostre formulari

Els clients de Lumisa Energies, S.L. també podran realitzar una reclamació a través del correu d'Atenció al client atcliente@lumisa.es o Trucant al telèfon gratuït 900 811 473.

Reclamar

Drets LOPD

La normativa de protecció de dades permet que puguis exercir davant el responsable del tractament els teus drets d'accés, rectificació, oposició, supressió (“dret a l'oblit”), limitació del tractament, portabilitat i de no ser objecte de decisions individualitzades.

Quins drets puc exercitar?

Tens el dret de dirigir-te al responsable del fitxer amb la finalitat de sol·licitar-li la següent informació:

  • Si les dades de caràcter personal estan sent objecte d'algun tractament.
  • La finalitat del tractament.
  • Informació sobre l'origen de les dades i les cessions realitzades a tercers.

Podràs sol·licitar al responsable del fitxer que rectifiqui les teves dades.A més, podràs sol·licitar que es cancel·lin les teves dades personals.

Podràs oposar-te al fet que un tercer utilitzi les teves dades de caràcter personal llaura qualsevol tractament.

Podràs sol·licitar en un únic document totes les dades que s'han recollit sobre ell.

Podràs sol·licitar que les teves dades només siguin utilitzats amb determinats fins.

Podràs sol·licitar la no recepció de comunicacions comercials.

Pots exercitar els teus drets a través del nostre formulari, sol·licitant l'Accés, Rectificació, Cancel·lació, Oposició, Client Robinson, Supressió, Portabilitat de les dades i Limitació al tractament.

Tota reclamació rebuda és registrada en els nostres sistemes informàtics i el client pot requerir informació sobre la mateixa en qualsevol dels canals indicats. COMPANYIA LUMISA ENERGIES, S.L. es compromet a contestar tota reclamació en el termini més breu possible, que no serà superior a un mes des de la data de recepció de la mateixa en el nostre centre d'atenció de reclamacions. Aquesta contestació té per objecte informar el client de les accions que s'han pres o es realitzaran per a solucionar la incidència objecte de la reclamació. La contestació no implica necessàriament la solució de la incidència, ja que en moltes ocasions pot requerir accions en les quals el temps superi el fixat per a la contestació.

×

Tens dubtes?

Resol els teus dubtes a través del nostre canal d'atenció al client.


O si ho prefereixes, telefona'ns al nostre telefono d'atenció al client totalment gratuït