Gestions mitjançant telèfon o e-mail.

Gestions mitjançant telèfon o e-mail.

En Lumisa t'aconsellem que et donis d'alta o que facis el canvi de titular de forma online, ja que es pot fer còmodament a casa de forma senzilla.

Tenim un article on expliquem el pas a pas perquè vegis el fàcil que és. Si ho prefereixes, pots fer-ho també mitjançant el nostre telèfon gratuït d'atenció al client 633333839 o a través del nostre e-mail atcliente@lumisa.es.

Canvi de titular o canvi de comercialitzadora

Mitjançant e-mail. Aquí tens el PDF per descarregar el contracte, emplenar-ho i signar-ho. Una vegada completat ens ho hauràs d'enviar i a més adjuntar:

  • DNI del nou titular
  • Una factura recent

Mitjançant telèfon. A través d'atenció al client podem atendre't i emplenar per tu les dades del contracte. Després hauràs de fer la signatura digital en l'article de canvi de titular online ho expliquem detalladament. Necessitaràs:

  • Un correu electrònic
  • DNI del nou titular
  • Un número de telèfon mòbil disponible
  • Una factura recent

Alta nova

Seria de la mateixa forma que hem dit anteriorment, però hauríem d'afegir:

  • El Certificat d'Instal·lació o Butlletí elèctric: es demana i es fa a través d'un electricista que valori si la instal·lació elèctrica es troba en les correctes condicions per donar d'alta la llum.

Si encara no ets client nostre i tens algun dubte de quin tipus de tarifa et convindria contractar, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres i t'atendrem mitjançant el telefóno gratuït 900 811 473, així com mitjançant el correu electróncio atcliente@lumisa.es.


 

 Realitzar un canvi de titular de la llum.
Anterior

Realitzar un canvi de titular de la llum.

 Diferència entre donar-te d'alta i canviar-te de comercializadora.
Següent

Diferència entre donar-te d'alta i canviar-te de comercializadora.

Truca al 900 811 473 o et truquem quan vulguis