Què haig de fer si s'interromp el subministrament elèctric amb el nou comptador?

Què haig de fer si s'interromp el subministrament elèctric amb el nou comptador?

La nova generació de comptadors suposa un avanç en l'estalvi i l'eficiència energètica. El nou comptador té una sèrie d'avantatges significatius: 

- Més intel·ligent ja que facilita la lectura de consum. Ens proporciona informació fiable i constant sobre la xarxa elèctrica.

- Més còmode ja que permet resoldre incidències a distància.

- Més eficient ja que aporta més informació per a un millor monitoratge del consum. Podràs conèixer el teu consum, realitzar lectures reals a distància acabant així amb les estimacions en les factures.

De la mateixa manera, aquests comptadors disposen d'un dispositiu integrat que realitza la funció de control de potència regulat pel Reial decret 1110/2007 de 24 d'agost així com el Reial decret 1454/2005 de 2 de desembre que obliga la instal·lació d'un controlador de potència a tots els subministraments. Aquesta funció es realitzava pel ICP (Interruptor de Control de Potència).

Si una vegada activat el control de potència per part de la teva Distribuïdora "saltessin" els ploms, és pel fet que la potència demandada supera a la potència actualment contractada. I per tant el nou dispositiu interrompria de forma temporal el subministrament elèctric.

Amb la finalitat de restablir-ho de forma immediata hauràs de seguir una sèrie de passos així com adjuntarem el procès que podreu veure a la pàgina web d'Endesa Distribució


1. Desconnecta algun dels electrodomèstics, ja que la potència contractada limita la quantitat d'electrodomèstics que podem connectar alhora.

2. Obre el quadre elèctric i comprova que tots els interruptors estiguin aixecats, inclòs el general.

3. Si algun està baixat, és possible que tinguis algun problema en la teva instal·lació. En aquest cas, et recomanem que el consultis amb un instal·lador autoritzat.

4. Baixa l'interruptor general i espera 3 segons. Després d'aquest temps, torna a pujar-lo.

5. En cas que el subministrament elèctric no es restableixi, esperi uns minuts i repeteixi els passos anteriors. El normal és que tornis a tenir subministrament elèctric. Si no és així pot tractar-se d'un tall programat o una avaria.

 


Si una vegada realitzats aquests senzills passos, continua perdent el subministrament elèctric amb freqüència, el més probable és que hagi d'augmentar la potència contractada contactant amb la seva comercialitzadora. O també pot deure's a una avaria en la seva instal·lació amb la qual cosa haurà de contactar amb un instal·lador autoritzat.

Si ets client de Lumisa, podràs contactar amb nosaltres per a resoldre't els dubtes sobre la interrupció del subministrament electrico de la teva llar. 

 

 A través de la zona de cliente

 A través del número gratuit 900 811 473.

 A través del Whatsapp 633 33 38 39. 

 A través de correu electrònic atcliente@lumisa.es.


 

Quin és la Qualificació energètica del teu habitatge?
Anterior

Quin és la Qualificació energètica del teu habitatge?

Canviarse a LUMISA en un contracte de lloguer. És possible?
Següent

Canviarse a LUMISA en un contracte de lloguer. És possible?

Truca al 900 811 473 o et truquem quan vulguis